فروش عمده کود دی آمونیوم فسفات

۴ بازديد

فروش عمده کود دی آمونیوم فسفات

یکی از عوامل موثر در فتوسنتز گیاه، فسفر می باشد. زمان تولید کلروفیل، فسفر فوق العاده موثر است. انرژی جذب شده توسط فسفر به کربوهیدرات تبدیل می شود.همچنین وجود این ماده مغذی به میوه دار کردن درخت، کمک شایانی می کند. فسفر کار خود را در سطح سلولی شروع می کند. بنابراین همه باغداران و کشاورزان، به دنبال خرید کود دارای این ماده ارزشمند هستند. فروش عمده کود دی آمونیوم فسفات قطعا مقرون به صرفه است.

 

قیمت کود دی آمونیوم فسفات رازی

بزرگترین مجموعه تولید کننده کود دی امونیوم فسفات، پتروشیمی رازی می باشد. این پتروشیمی با استفاده از  گاز(اصلی ترین ماده شیمیایی پتروشیمی رازی)، خاک فسفات، هوا و آب فسفر، آمونیاک و اوره تولید می کند. این پتروشیمی تنها تولید کننده دی آمونیوم فسفات در کشور می باشد.

شرکت کیمیا کاران گیتی، قیمت کود دی آمونیوم فسفات رازی را با بهترین قیمت به کشاورزان محترم اعلام می کند.

 

قیمت کود دی آمونیوم فسفات گرانوله

مزایای استفاده از کود دی آمونیوم فسفات بیشمار است. مصرف مدادم این کود، موجب بالابردن مقاومت در گیاهان می شود. گیاه می تواند در برابرعوامل نامساعد محیطی مانند خشکسالی و یخبندان تاب آورد. استفاده از این محصول باعث باروری هرچه بیشتر درختان می شود.

خاک های زراعی ایران از میزان جذب فسفر پایینی برخوردارند. طبق تحقیات کشاورزی انجام شده، اکثر خاک های ایران دچار کمبود فسفر هستند.پس قیمت کود دی آمونیوم فسفات گرانوله برای تمام کشاورزان و البته گندمکاران حائز اهمیت است.

 

قیمت کود دی آمونیوم فسفات مایع

این محصول در ظرف های ده لیتری به فروش می رسد. چون فسفر کاربرد گسترده ای در کشاورزی دارد، از این کود برای تقویت ریشه زنی گیاه استفاده می شود. قیمت کود دی آمونیوم فسفات مایع را از نمایندگی های معتبر بخواهید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.